Kurs Sketchup dla każdego - czyli od czego rozpocząć projekt w 3D



Pin It Now!

48 komentarzy :

Anonimowy pisze...

Sketchupa znam dobrze, może się zapiszę, ale jeszcze zobaczę. Interesuje mnie to czy istnieje w planach jakiś kurs v-reya ?

Anonimowy pisze...

nie wiem wszystkiego o sketchupie, ale o v-ray-u jeszcze mniej. Też byłabym bardzo zainteresowana.
Mam już nawet pierwsze pytanie:) Póki co, zadam je pod "Sketchup+vray" żeby nie robić bałaganu.

Egonis pisze...

Zapraszam na kurs Sketchup również tych którzy go znają - znajdzie się zapewne kilka smacznych ciekawostek .
Co do kursu vray- jest w planach nico późniejszych. Zatem jeśli macie pytania na gorąco ,do bieżących spraw - piszcie śmiało :)

Anonimowy pisze...

Witam,
troszkę znam sketchupa, ale pragnąłbym poruszać się w nim sprawniej i szubciej. W tym momencie interesuje mnie praca na "outlinerach" oraz użycie narzędzi do modelowania terenu.
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

a kurs v-raya tez by się przydał. obecnie próbuję rozgryść Kerkythrea.

Anonimowy pisze...

witam
dostałem od Ciebie pierwszą lekcje mailem. wszystko lux, ale coś tam dotychczasowo robiłem w sketch`u. czekam z niecierpliwością na bardziej zaawansowane rzeczy.
pozdrawiam
Kevin

Anonimowy pisze...

powyżej też moje wpisy;)

Egonis pisze...

Witaj Kevin. Na pewno w tym kursie znajdziesz wskazówki które pomogą Ci usprawnić Twoją pracę w Sketchup. Dzięki za pierwszy komentarz kursu "Sketchup Dla Kazdego" , czekam na kolejne opinie :)

Anonimowy pisze...

Druga lekcja poszła, dawaj coś bardziej skomplikowanego;)
pozdro
Kevin

Anonimowy pisze...

Dopiero zaczynam, jest ciekawie
pozdrawiam
oczko_94

Anonimowy pisze...

Mam już pewne doświadczenie z tym programem. Od pewnego czasu nie odkryłam w nim już niczego nowego, mam nadzieję, że mnie zaskoczycie:)... ile jeszcze w nim można zrobić:).

Kosha pisze...

Ja dopiero zaczynam, czekam na pierwszą lekcje i ...efekty :-) Pozdrawiam, Dorota

Anonimowy pisze...

Znam tuż troche program. bo w nim projektuje, ale chętnie nauczę się czegoś nowego:) albo jakieś przydatne wskazówki! Np jak obcinac bryły o dziwnych kształtach...bo wtedy SU się gubi..

Anonimowy pisze...

zajmuje sie projektowaniem zieleni, w sketchupie staram sie pomalu robic wizualizacje..ale wiem ze nie znam jeszcze jego mozliwosci i pewnie wiekszosc rzeczy robie dwa razy dluzej..czekam na lekcje;)

Egonis pisze...

Z pewnością każdy z czytelników znajdzie w tym kursie przynajmniej kilka ciekawostek - mnie ten program zaskakuje cały czas swoimi możliwościami.
Co do projektowania krajobrazu w Sketchupie - zasady pracy są na tyle uniwersalne, że można zrealizować w nim niemal każdą wirtualną rzeczywistość.

Sylwia pisze...

Sketchup podobno jest łatwym programem. Nic w nim jeszcze nie robiłam dopiero zaczynam naukę.

Anonimowy pisze...

Wiele dobrego słyszałam o tym programie, między innymi to, że jest łatwy do nauki i przyjemny w pracy, a ponadto pożądany przez pracodawców, więc chcę się go zacząć uczyć...

Anonimowy pisze...

Znam ten program już dość dobrze, ale bardzo chętnie nauczę się nowych rzeczy:) Także z niecierpliwością czekam na lekcje. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

znam podstawy sketchupa ale chciałabym bardziej poznac ten program oraz v-ray.

Anonimowy pisze...

Witam, dziękuję za pierwszą lekcję:) proszę o kolejną.

Anonimowy pisze...

Ja niestety nic nie dostałem.

Egonis pisze...

Trzeba chwilę poczekać.Pierwszy e-mail powitalny powinien pojawić się niemal od razu po potwierdzeniu subskrypcji. Kolejne lekcje w odstępie 1 -2 dni.

Kosha pisze...

A ja poprosze o trzecia lekcje :)

Unknown pisze...

Wstep ok - prosze o jeszcze.

aga pisze...

Witam

Lekcje bardzo pomocne, dostałem pięć czy będą nastepne?

Egonis pisze...

Witaj, oczywiście są i będą następne części kursu.

Aktualnie z powodów technicznych lekcje via e-mail przychodzą z opóźnieniem za co serdecznie przepraszam.
Dla niecierpliwych i głodnych wiedzy o "Skeczapie" zapraszam na kanał Architektura3D na You Tube.

Anonimowy pisze...

Witam.
Zaczynam dopiero zabawę.
Sprzedaję książki, także o sketchupie. Spróbowałem.
Skończyło się na instalacji i chęci zgasły.
Kurs w kompie ponownie zaciekawił.
Zobaczymy.
Czekam na dalsze lekcje.
Jacek

Anonimowy pisze...

Hej,
Mnie również zafascynował sketchup i długo się z nim nie rozstanę.
Przez niedopatrzenie wysłałam zwrotnego maila.
Ciężko powiedzieć czy moja wiedza zatrzymała się na poziomie podstawowym czy już średniozaawansowanym mam już zrobionych kilka projektów. Przygotowanie światła i czasem nakładanie materiału sprawia mi problem.
Pozdrawiam Kasia

elwira pisze...

Witam,
dopiero zaczynam przygodę ze Sketchupem. W pracy zawodowej posługuję sie corelem i photoshopem, ale zamarzyło mi się poznanie Sketchupa.
Mam nadzieję, że przygotowany kurs da mi jakiś punkt zaczepienia w tej nauce!

Anonimowy pisze...

Witam,
W ogóle nie umiem posługiwać się Sketchupem. Widziałem jednak wiele projektów i bardzo mnie ujął. Mam nadzieję, że przygotowany kurs mnie nauczy posługiwać się tym programem.

Anonimowy pisze...

Witam,
pracuję w Sketchupie juz jakiś czas, tworzę proste modele, które są bazą dla innych programów 3D. Chciałabym wykorzystać efektywniej program aby nie przenosić modelu. Interesuje mnie głównie oświetlenie, V-Ray oraz tworzenie krajobrazu.
Pozdrawiam
Beata

Współczesne kopciuszki pisze...

Zaczynam naukę,wykonałam w tym programie kilka projektów mebli.
Pozdrawiam,
Agata

magdalena pisze...

ok, zainstalowałam 8, z wersją architectural design, co dalej?

Eugeniusz Szymański / Sopot pisze...

Popieram propagowanie SketchUp! Doskonały program dla wszystkich, nie ograniczone możliwości modelowania w 3D.

Unknown pisze...

Czekam z niecierpliwością na kurs v-ray, za cholerę nie mogę tego ogarnąć a wszystke angielskie poradniki i tutoriale jak dla mnie są napisane w zbyt skomplikowany sposób;/

Hubert Polkowski pisze...

A czy kurs zakończył się na 7-mej lekcji? Może uda się pokazać więcej. Były ciekawe.

Unknown pisze...

Kurs jest bardzo pomocny. Dziękuję za pracę w niego włożoną. Czy będzie więcej niż 7 lekcji?

Pozdrawiam

Pluspio pisze...

Witam. Jestem raczej początkującym użytkownikiem sketchapa. Potrafię się w nim poruszać i znam kilka podstawowych narzędzi. Dzięki za stworzenie takiego kursu. Proszę o pierwszą lekcję

Unknown pisze...

Przygodę z sketchupem dopiero zaczynam ale mam nadzieję,że szybko jej nie zakończę.

Unknown pisze...

Przygodę z sketchupem dopiero zaczynam ale mam nadzieję,że szybko jej nie zakończę.

Trish pisze...

Witam, jestem początkującym użytkownikiem ale program mnie zaciekawił i chętnie go bliżej poznam.

Anonimowy pisze...

Witam mam problem z importem pliku z autocada do sketchupa...mój sketchup nie ma rozszerzenia dwg! co robić, pomocy ! :) Beata

Egonis pisze...

Cześć,
Formaty "profesjonalne" obsługuje tylko wersja PRO - oczywiście do pobrania w wersji próbnej ( po 30 dniach zamienia się na home). http://www.sketchup.com/intl/en/download/index.html

LUQAS DESIGN pisze...

Zapraszam na mój blog. Projekty moich początków w sketchup. http://luqasdesign.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Witam, nikt nie pisze tu o kosztach tego cyklu, nie chce mi się wierzyć, że to za darmo. Jeśli tak to wielki szacun dla kogoś kto to robi i nie chce za to kasy :)

Anonimowy pisze...

Witam co jaki czas otrzymam nowe info na maila?

Unknown pisze...

Witam!
Bardzo dziekuje za kurs !
Mam problem z odzinkiem 7 jak klikam na link to pokazuje sie komunikat strona w przebudowie.
Pozdrawiam Maciek

Anonimowy pisze...

whoah this blkog iis wonderful i like reading your articles.
Staay up thee good work! You realize, lots of persons are
hunting round for this information, you could helop them greatly.

Prześlij komentarz